نشست مشترک موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی و اتاق بازرگانی مشهد با هدف ارتقای همایش "امنیت غذایی: فرآوری، ایمنی و سلامت "
به گزارش روابط عمومی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، نشستی با حضور مهندس یزدانبخش، رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی مشهد، آقای دکتر سید محمدعلی رضوی، رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی ،خانم دکتر حسیننژاد، دبیر علمی همایش امنیت غذایی؛فراوری ایمنی و سلامت،دکتر ابوالفضل پهلوانلو مدیر دفتر کار افرینی و ارتباط با جامعه در دفتر شرکت روناک برگزار شد. هدف اصلی این نشست، معرفی همایش "امنیت غذایی: فراوری، ایمنی و سلامت "و بررسی راهکارهای همکاری مشترک میان موسسه پژوهشی و اتاق بازرگانی مشهد بود. در این جلسه، ضمن تأکید بر اهمیت امنیت غذایی به عنوان یکی از محورهای کلیدی توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور، ظرفیتهای همکاری دو طرف برای ارتقای کیفیت علمی و اجرایی همایش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین حاضران با تبادل نظر و ارائه دیدگاههای تخصصی، بر ضرورت همافزایی بین بخشهای علمی، پژوهشی و صنعتی تأکید کردند تا همایش پیشِرو بتواند بستری مؤثر برای طرح چالشها، ارائه راهکارها و ایجاد تعامل میان پژوهشگران، صنعتگران و فعالان اقتصادی فراهم آورد.این نشست در فضایی صمیمی و سازنده برگزار شد و طرفین بر تداوم همکاریها در مسیر تقویت جایگاه علمی و اجرایی همایش و نیز گسترش تعاملات میان موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی و اتاق بازرگانی مشهد تأکید کردند.