دریافت «لوح تقدیر ارتقاء امنیت غذایی» از دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور در سومین همایش ملی امنیت غذایی؛ فرآوری، ایمنی و سلامت
مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی در سومین همایش ملی «امنیت غذایی؛ فرآوری، ایمنی و سلامت» موفق به دریافت «لوح تقدیر ارتقاء امنیت غذایی» از دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور شد.