اولین جلسه کمیته اجرایی "سومین همایش ملی امنیت غذایی: فرآوری، ایمنی و سلامت"
اولین جلسه کمیته اجرایی "سومین همایش ملی امنیت غذایی: فرآوری، ایمنی و سلامت" در سالن جلسات مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غدایی، این نشست با حضور معاون پژوهشی، معاون اداری و مالی، مدیر دفتر ارتباط با صنعت، دبیر علمی و مدیر دبیرخانه همایش و سایر اعضای کمیته اجرایی تشکیل گردید. در جریان جلسه، اقدامات اجرایی صورت گرفته و آتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین، مسئولیت پیگیری امور در هر بخش به یک نفر از اعضا واگذار شد و برای اجرای آن، جدول زمانبندی تعیین گردید. در پایان، هر یک از اعضای کمیته اجرایی، با توجه به تجربیات سالهای گذشته دیدگاهها و پیشنهادات خود را در خصوص ارتقای کیفیت برگزاری این رویداد علمی مطرح نمودند.