سومین همایش ملی امنیت غذایی، فرآوری، ایمنی و سلامت با حضور نماینده فائو در ایران و معاون سیاسی استاندار و فرماندار طرقبه و شاندیز درهتل ثامن برگزار شد.
سومین همایش ملی «پژوهشهای کاربردی امنیت غذایی، فرآوری، ایمنی و سلامت» با حضور نماینده سازمان فائو در ایران، معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی ، فرماندار طرقبه و شاندیز، مسئولان دستگاههای اجرایی، واحدهای صنعتی، استادان دانشگاه و پژوهشگران صنایع غذایی در هتل ثامن مشهد برگزار شد.